Bobby Ljunggren avböjer kommentar

Festivalinspektionen har varit i kontakt med Bobby Ljunggren men han avböjer i mejl att kommentera anklagelserna.

Han skriver: ”Jag ställer nästan aldrig upp i intervjuer nuförtiden, men har kikat på er sajt och den kan nog skapa debatt åt alla håll. Det kan behövas. Jag hänvisar nuförtiden konsekvent till en debattartikel jag skrev 2004. Den säger allt om vad jag anser om kritiken som har framförts mot mig och Lionheart genom åren. Därför tackar jag nej men tackar för att ni tog er tid att fråga mig.”

Bobbys debattartikel publicerades i Aftonbladet och kan läsas här.

Lämna en kommentar

Filed under Aktuellt

Kommentera

